Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 30 januari 2015

Av maria - 30 januari 2015 20:18

Asså vad är det för problem, hur svårt kan det va...


 


Dom bara dör av där dom är, liten som stor...och då ska ni veta att jag har vart och röjt lite. När man kommer in då väljer man en plats som passar ens kläder gärna så nära dörröppningar som möjligt, och där loksom bara tappar man sina kläder...man har tur om man kommer först hem, kommer man sist hem ja, då kliver man inte över utan man kliver på alla redan befintliga kläder och väljer sig en ledig plats där man kan dumpa sitt-ja, vad ska man säga-ungar!!! En sort för sig, riktigt svåra att förstå sig på. Men dom är helt underbara och roliga...mina hockeykillar visste nog att det vankades go fika för dom liksom ramlade in...men jag tvingade dom att först äta en gorbys pirog...sen fick dom gå lös på morsans gofika. Jag hade testat nytt och bakat en nutellakladdkaka och en vanlig traditionell morotskaka som jag vet att dom kan dö för...sen lämnade jag huset för att hämta igen Olivia från dementboendet och då jag kom hem...............................................
..............mmmm, för smulhataren mammamaria var det bara att bita ihop andas djupt och lämna köket igen och köra pojkarna till hockeyn. Sen rally hem för att STÄDA.  Men allt för barnen, det är dom värda...då kan jag leva med lite hjärtklappning  

Nu har jag äntligen fått tagit en dusch och ska få bli sminkad, är det lönt kan man ju undra...nja, jag är inte så säker men det känns bättre...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards