Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 26 januari 2015

Av maria - 26 januari 2015 23:14

Egentiden börjar nu...fyra av sex ungar sover samt en gubbe...och jag sitter här med min bästa vän-datorn. Vad gjorde man innan datatiden för att fördriva tid. Läste böcker kanske. Jag laddar iaf för lite jobb i morgon, får se vad övriga delar av kroppen säger. Jag har fortfarande gröt i huvet men det borde ju försvinna snart tycker jag. 

Det enda vettiga idag som jag har gjort är att jag har köpt tre biljetter till Tre Kronor-Tjeckien i April, gissa om jag och Alfred är taggade. Pappaanders får också följa med än fast han sa att han inte behövde...tokgubbe...tur att han har mig som ser till att det händer lite. 


 


Åt en as god exotic-tallrik till lunch med bla mango, skinka, melon mm...ny favvo...


 

Ovido - Quiz & Flashcards