Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 14 januari 2015

Av maria - 14 januari 2015 18:11

Helt slut efter en dag på BUP, många timmar, många frågor blev det. Vi avverkade från magen till färdig baby, från baby till större och större och större...många skratt och många allvarliga stunder. På sidan om i ett annat rum satt den stora och svarade på frågor och gjorde tester, jag är så stolt hur duktig och tillmötesgående mitt barn är...vilken klippa på att förklara och bjuda på sig själv...man får säga vad man vill men med humor kommer man långt...

Nästa fredag ska vi åter och få ta del av resultatet...sammanställningen och det slutgiltiga, så här är det, det här har vi kommit fram till...Men om man säger så här utan att gå händelserna i förväg så är grämer vi oss att vi inte har sett det här tidigare på allvar och tagit tag i det. Det hade hjälp X så mycket om medicinering satts in tidigare kanske redan i mellanstadiet, då är vi båda övertygade om att skolan hade varit en walk in a park...kaoset i hjärnan hade varit mera städad och ordning på, jag får ju själv kaos i hjärnan då det blir för mycket och mitt liv åker berg och dalbana så jag kan se in i hjärnan och förstå hur det kan kännas att inte få ordning på nånting. Dom är helt fantastiska där på BUP att se och bemöta, förklara och lyssna på oss hjälplösa uppgivna, vilsna föräldrar...som skriker efter HJÄLP mitt barn, hjälp oss, hjälp familjen. Nu hjälper dom oss. Vi ska få gå en kurs för ADHD föräldrar och lära oss mera, jag älskar kurser. Är det någon av mina läsare som sitter i samma sits, hör gärna av er...jag vill veta allt, jag suger in info och olika erfarenheter...man kan mejla mig på maria.qnilsson@gmail.com


 



Kram från oss



 

Ovido - Quiz & Flashcards