Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 29 september 2014

Av maria - 29 september 2014 18:34

Har haft en komma-ikapp-dag, fast mest vila. Trots att jag har haft alla förutsättningar till vila i helgen så har jag varit helt slut idag. Det har varit en intensiv helg, men allting klaffade väl ganska som planerat. Förutom att jag fick rodda om lite per telefon då ungdomarna kom ihop sig där hemma...men det löste sig tillslut. Mamma fick en oförutsedd summa att betala då Nea var snabb och öppnade upp mammas bildörr i grannens bil  aja...vad ska man säga-shit också...ungar slutar aldrig att förvåna en, särskilt inte visa ungar  Idag har jag inte helt oväntat haft en migrän pöjk hemma...som nästan alltid efter en sådan här intensiv helg kommer som ett brev på posten, migrän för Alfred. Alvedon hjälper inte och nästa gång ska jag vara steget före och ge honom något starkare som vi har utskrivet kvällen innan och hoppas på att det inte bryter ut. Vi har legat i varsin sida om soffan och fisit, riktigt skönt...

Sen har han lagat mat för typ första gången, tacos fick bli hans premiär rätt och det gick galant. Han vill bli kock nu, inte mig emot. Imorgon ska han få göra en carbonara...vi går ut hårt. 

Jag har tagit mitt beslut tror jag, och hoppas på att snart på att få komma igång.


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards