Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 19 september 2014

Av maria - 19 september 2014 21:09

Ligger i sängkammarn och har magont. Satte i mig denna till middag, sen var det kört...

Annars har gjort lite och ingenting. Skjutsat barn-hem gjort bort livsnödvändiga ting-såsom tvätt, städ och tvätt av mig själv, stor rengöring så att säga-hämta Olivia och vi åker och handlar. Visste ni att man man Stor-Stor handla...Stor handla eller bara handla...Olivia frågade idag. Mamma ska du stor stor handla. Stor handla eller bara handla. Jag ska stor handla. Hur handlar ni.
Vi hinner hem sen hämta nästa gäng och hem för att skjutsa två till olika träningar. Tack och lov med bara 10minuters startskillnad.

Nu har vi skördat i växthuset

Tomater och vindruvor, men det ser ni väl. Nu ska vi lägga småfolket, lite lugnare tid sen sussa för att ställa väckarn på tidigt och pojken ska upp på hockey. Han spelade förövrigt sönder sin 1000kr målvaktsklubba sist på träningen så det blev ett panikköp idag på lunchen för Anders då han hade träning ikväll. Det märker han vill ha går bara att beställa så han fick nöja sig med en Bauer för endast 700kr...ja vad säger man. Det blir dyrt om han ska förbruka klubbor i den här farten.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards