Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 10 september 2014

Av maria - 10 september 2014 09:12

Nämen hejsan, jag har sedan sist vi sågs...

Klippt bort tuggummi ur litens hår...

Slängt min 5s:a i den gröna stora soptunnan av någon anledning...den föeljde bara med skit blöjorna imorse. Som tur är räddade Olivia mitt liv och tog upp den igen. Jag är för kort att hänga mig ner i tunnan, hade hamnat där själv om jag hade haft otur...

Igår då jag skulle skälla på någon drog jag hela skaran på namn innan jag tillslut hittade rätt...

Jag kom ihåg att skicka med fika med rätt unge...

Väckte en annan unge 12 minuter innan vi skulle sitta i bilen, hon hann varken kissa, borsta tänderna eller knappt slå upp ögonen...undrar om det är okej att komma i pyjamas till förskolan...

Jag vet att jag har tider att anpassa mig efter ikväll, men jag har dom inte i huvudet. Fast nu ska jag cykla ner på stan och gå till optikern, undrar vad denne säger...hem förbereda middag innan sex hungriga och en man kommer hem. Och kolla upp tider som jag måste programmera in i systemet. 


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards