Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 4 september 2014

Av maria - 4 september 2014 10:36

Jag har gjort det igen-Jag glömde att jag skulle lämna Arvid på skolan i Ersmark imorse och styrde ratten mot Ersboda. :- Men jag då mamma, hör jag där bak i bilen. Men tusan också...vad är det för fel på mig då jag på torsdagar lyckas glömma bort samma unge, vecka efter vecka...Betyder det att jag inte borde gå utanför dörren på torsdagar. 

Igår blev jag dessutom utelåst av ungarna men son tur var bor svärfars på grannkvarterert och farmor var hemma och löste in mig i mitt egna hus. Nu har jag storhandlad och då menar jag storhandlat...2000kr minus på kontot och vi har mat över helgen i bästa fall. På lördag har vi en 11åring att fira annars tror jag att det är lugnt. Förkylningen är bättre men inte bra. Men nu har jag sovit bort 2 hela dagar så jag tänker att jag kanske måste hålla mig vaken någon dag också. Men idag ska jag på möte lite senare så lägger jag mig nu är risken lika med 100procent att jag missar det mötet. 


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards