Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 16 september 2014

Av maria - 16 september 2014 09:06

Jag är så trött, så trött...mina småtjejer kom in till mig båda två och halv fyra i natt var det rajtan tajtan...någon hade djupa funderingar om vad gör vi om huset börjar på att brinna? Går ut antar jag...men jag vill inte diskutera det kl halv fyra på natten. Då vill jag gärna sova. Någon tjatade på lällin i en timme, jag vägrade...hon tjatade...jag vägrade...och så där höll det på. Vi somnade tillslut om, alarmet gick och jag kände mig som en sengångare skulle jag tro...spöke, zombie ja allt omänskligt du bara kan komma på...snozzade två gånger, inte likt mig och på 30minuters snozz dessutom-vågat kan jag tycka. Farfar kommer och kör ungarna i skytteltrafik genom hela staden i två omgångar dessutom...han borde få ett pris för bästa farfarn!!! Kvar här hemma sitter jag nu i morgonrock, odrucken kaffe och bara stirrar rakt fram...ska bara ägna mig åt mig själv idag, göra det jag vill och vara riktigt ego...förhindra ett nedfall, min kropp säger att jag ska varva ner och ta det lilla lugna annars ligger jag där under täcket och orkar inte ta mig upp. Så Hej då...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards