Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 6 september 2014

Av maria - 6 september 2014 21:12

Idag fyller min först födda son 11år. Det ni, inte illa...snart har jag tre tonåringar i hushållet.

Och på önskelistan stod en mängd nya hockey skydd...målvaktsbensskydd, plock, stopp, ett par nya fotbollsdojjor och mycket mera.



Första gången i historien han gör sin egna tårta...självklart i Björklövens färger-grönt och gult...fylld med bla nutella...med två kompisar fick han fria händer och det blev denna skapelse...
Sen kom mormor med middagsleveransen, favvo rätten-tre små rätter från Great Eastern. Proppmätt, särskilt då han hade beställt marängswiss till efterrätt. Godispåsen och ostbollarna får stanna kvar i skafferiet med risk för en retur annars.
Nu är det en helt vanlig lördag. Två av tre från småfolket sover. Födelsedagsbarnet är på fotbollsplan. En tonåring på Ungdomsgård och den andra tog sig en promenad med en kompis ner på stan...Nästan så att jag vill ut och spinka på dom. Men så osmidig som jag är blir jag väl tagen på bar gärning innan jag ens vet om det själv...
Så jag gör väl som alla andra lördagar och går och lägger mig innan klockan tio...det är som tryggast så.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards