Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av maria - 28 oktober 2012 10:51

Mykoplasma, heter det...sannerligen...det finns då alla de möjliga sjukdomar. Nu är vi ganska säker på att det är det familjen lider av...ja, för jag kan väl säga familjen då vi tror och hoppas att det är det Minna har haft (fast en lindrigare variant) och det pappaanders fick fast en aggresivare variant och som nu har angripit 2åringen...samma symptom, feber, hosta och helt orkeslös...då doktor uteslöt lunginflammation och misstänkte mykoplasma så googlade vi vidare och ser ett samband...


 


mindre bra är att det är smittsamt inom familjen med upp till 2-3veckors smittid, vilket i våran familj betyder att vi är förhoppningsvis klar till jul...ska först bara genomföra ett dop och ett 1 års kalas...känner mig positiv  ...fick plötsligt en sån huvudvärk...

Annat roligt är att Alfreds lag kom till final och slutade på en hedrande andra plats på cupen...vi tackar familjen han fick åka med...


 




Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards