Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av maria - 12 oktober 2012 17:07

Härliga fredag, ungarna tjurar över ditten och datten...den ena vill si, den andra vill så...tacosen står redo och bara väntar på att få bli uppäten...Jag bara väntar på att fredagslunken ska infinna sig, så vi kan samlas och bara njuta...familjen  

Idag har vi varit på Tegs kyrkans -Baby cafe med våra fina hemma-vänner, alltid trevligt att få umgås med lika sinnade...Det enda negativa är att det är sjukt mycket folk på det där Baby cafet...man kan likna det med typ att gå ut på- krogen, människor överallt, det vinglas lite här och lite där...skillnaden är att gästerna vinglar omkring med läragå/dockvagnar & vällingflaskor och inte drinkglas eller en stor stark  ...annars är det samma lika...rakt på sak liksom...klämma och känna och pussar lite här och lite där...Är inte den ena villig, nä, då byter jag bara partner, helt ogenerat...(stavas det så)...

Imorgon ska oxfilen marineras, potatisgratängen göras och kantarellsåsen kokas...sen, sen kan mina varmrätts-gäster få komma  skål- och Välkommen!!!

Önskar er alla en underbar fredag!


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards