Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av maria - 25 oktober 2012 10:35

Nu måste jag ju ligga på plussidan, tycker jag...


 


hoppas mina hockeykillar blir glada idag när dom kommer hem efter skolan...(annars ska jag dra dom i öronen).

Annars är det samma lika...pappaanders är fortf. sjuk men på god väg tillbaka...och veckorna går ju i ultra-speed-fart, super-fort med andra ord och vi tar ju som vanligt helg, eller höstlov kan man väl säga...skönt...Jag är evigt tacksam för möjligheten att få lämna in små-ungarna på fsk 3 dagar iv. jag skulle nog inte överleva annars, men det ska bli sjukt skönt att bara chilla och inte passa några tider under 1v...förutom träningstider och andra viktiga kom-ihåg-tider...ha alla kidsen hemma som bråkar med varandra och med mig, ska bli underbart med lite kvalitets-tid med ungarna, som det heter på föräldra-språk  

Igår hade vi sån där tatoo-orgie igen, vissa hade svårt att stoppa...


 


men sen ångrade hon visst sig och satt i vild förtvivlan och gnuggade bort dom...Min gnuggis sitter där den sitter!


 

Ovido - Quiz & Flashcards