Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av maria - 20 oktober 2012 09:14

Firar idag ett 2års jubileum...säger Grattis till mig själv, då det är 2år sen jag startade upp min blogg utan att veta vad jag gav mig in på...men guuud så rolig jag har haft det och så mycket minnen jag har kvar i min officiella dagbok...Tack till alla er läsare  Imorgon firar vi en 10månaders baby som för tillfället är lite sjuk, men har humöret på topp ändå eller inte...men firas ska hon göra, varje högtidsdag som på nåt sett kan firas på ska tas tillvara  ...fram tills man är 1år, så firas även varje månad i våran familj, sen skulle det bli lite jobbigt, tänk er 4år och 3månaders jubileum osv...och vi ska med skräckblandad förtjusning skicka iväg tonåringarna med mormor till La France...apropå tonåringarna, så har dom...hör och häpnad...sin-första-kille-sova-över-kompis här i natt...Jag ser fram emot att träffa pojken (om han vågar komma ner  ),jag hade gått och lagt mig igår när dom kom hem från UG...men det har varit tyst inatt, och är fortfarande tyst. Bra eller dåligt, vet ej...har ingen erfarenhet av sånt här...(och mamma, jag ska så småningom ta det här med blommor & bin, eller vill du)???...  

Nu väntas en hockeyträning och hockeykillen him self ska träna målvaktsträning till hans stora förtjusning...är pojken glad och nöjd är väl vi nöjda, säger vi som...Trevlig lördag!


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards