Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av maria - 1 oktober 2012 08:09

1 oktober och nu kan man väl säga att gubben-höst har anlänt på riktigt...jag gillar ju hösten och dess fina färger...men idag är det minus grader ute och ungarna har trilskas hela morgonen med mig så jag tycker faktiskt för en gångs skull lite synd om mig själv...och längtar tillbaka till den underbara sommaren...då man bara kunde släppa ut dom på grönbete, utan skor och kläder...


 


...sol, sand och havet  

Ser iaf fram emot lunchen redan som ska bli rester sen igår, ja, bea var ju inte min grej men biffar kan jag göra-skryt...jag har biffar fyllda med färsk timjan, och bladpersilja samt smulad fetaost och färskpasta till det som bara står och väntar på mig i kylen...känns som att jag skulle kumma ta lunchrast redan nu  , ungarna ska få blodpudding, det är deras favvo, vi är alla olika  

Ha en trevlig höstdag på er! Ska göra mitt bästa!


 


Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards