Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av maria - 2 oktober 2012 08:18

Börjar på att hämta mig efter en skitnatt...många som gnölar lite här och där och förstör min skönhetssömn...Men vad gör väl det, bara att gilla och gå vidare i dagen...ska åka och köpa lite nya städgrejor så det blir lite nytt i min vardag, inbillar mig att en ny golvmopp ska lätta upp  ...rensade kylskåpet på dess papper på morgonen och -viktiga datum- papper från förskolan dyker upp...jag läser och bockar sakta men säkert av datum för datum som passerat...tills jag till min förfäran kommer till dagens datum-FÖRÄLDRAMÖTE, STÅR DET DÄR DEN 2 OKTOBER. Jag blir tvungen att checka av en extra gång att det verkligen är den 2 oktober redan...dessvärre verkar det vara helt sant...Inte likt mig att missa viktig information och inte likt mig att inte ha planerat in det i min almanacka...men sen slår det mig...vilken tur att jag har slutat gå på F-möten och skickar pappaanders på det ist  najs...vilken tur han är så följsam och gör som jag säger...vet bara inte när det passar som bäst att berätta för honom, före lunch eller efter lunch  surprise darling...Vi säger Godmorgon!


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards