Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av maria - 9 oktober 2012 20:16

Trots att jag har ett händelserikt liv med många roliga överraskningar som bara väntar på att få ploppa upp så känns det som att jag har hamnat i en återvändsgränd...jag gör det jag ska och vänder om, väntar mig nåt roligt (Ja, Betsy som stod i skafferiet & glodde imorse var ju iof roligt), jag vet inte, men ingenting händer...känner mig som en fluga i mitt egna hem som bara surrar runt och irriterar...gör varken bu eller bä...fattar ni...låter jätte roligt, eller hur...men vem har sagt att livet ska vara roligt alltid...Man måste ju ha tråkigt ibland, annars vet man ju aldrig när man får roligt 

Imorgon är det säkert roligt igen  

Skickar en extra kram upp till himlen och änglarna, särskilt till min Ingridängel som har namnsdag idag...Grattis till alla Ingrid:ar på eran dag (har själv en egen Ingrid här hemma, Olivia heter det i andra namn och min mästerkocksvän såklart-Grattis) Ger mig själv en chokladbit för det...Trevlig tisdagskväll!


 

 

Av maria - 9 oktober 2012 07:02

Måste ha varit dygn trött imorse när pappaanders lämnade oss...hörde inte ett ljud...när jag med ett ryck vaknade och hoppade upp möttes jag av det här...


 


åh nej, skafferidörren på vid gavel och Betsy är övergiven, inga ungar...bådar inte gott...


 


...här satt dom, och mumsade på dess innehåll från en bortglömd godispåse sen helgen...det kunde jag ju ana då Betsy blivit kvar vid skafferiet att nåt bättre lockade...


Nu ska jag ta tag i nattens...


 


sen en kopp te, för att fortsätta med en kopp kaffe...då är jag redo att möta dagen...Godmorgon!


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards