Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av maria - 21 oktober 2012 18:05

Sitter hos mor och är full som ett hus, full på mat...av nån annledning äter man alltid här som om det vore ens sista måltid...och man får alltid ångra sig efteråt när ögonen bara rullar runt i huvudet på en...Vi är ju som sagt här för att (äta upp oss, ha,ha) lämna över flickorna som tidigt, tidigt imorgon ska åka iväg. Jag vet, jag tjatar om detta, men är man van att leva i flock blir det en stor omställning då två flockmedlemmar plötsligt försvinner för ett tag...bara en försmak antar jag på vad som kommer senare i livet. Nästa resa åker väl dom till Ibiza eller nåt och då inte med mormor...vill jag lova  och inte med gloria runt huvudet...

Pappaanders är förvärrad i sitt sjukdomstillstånd så jag sköter numera om honom också...kokar te, medicinerar och bäddar om med filtar  ...vilket tyvärr gör att vi ligger lite efter...utemöblerna är fortfarande framme, växthuset går för fullt och bilarna går på sommardäck...tur man är försiktig...Men nu har jag dopat pappan så han kan utföra sina sysslor, har har ofta en liten lista på vad han ska göra då vi är här...idag blev han ner skickad till garaget och bilen...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards