Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av maria - 24 oktober 2012 14:44

Helt galet...hur hockey-tokig kan man egentligen vara...pojkarna hinner bara innanför dörren så ska dom ut och skjuta. Stopp, vänta...ett tag. Ska ni inte komma in och äta lite korv först...Dom kommer överrens om att det är en bra ide, Vi äter först, sen går vi ut och skjuter innan vi far på träning...Ja, vad ska man säga...dom har ju roligt iaf.

Jag tänkte jobba lite på mitt kontrollbehov och släppte lös dom i köket, vilket jag vanligtvis inte släpper in nån under 18 år...tänkte att dom skulle få göra sina egna varmkorvar, ni vet med ketschup, senap och rostad lök...säkert deras godaste korvar ever...dom var fyllda med ketschup och rostad lök till max...golvet var fyllt med rostad lök-underbart  ...men nu är det historia och pojkarna är ute och skjuter puckar eller vad det är dom gör...pappaanders har jag dopat  så han ska orka vara med små-ungarna medans jag kör till träning...Skön onsdag på er!


 



Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards