Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 19 november 2014

Av maria - 19 november 2014 17:15

Lite mammatid innan vi ska på musikal   Dagen har varit bra, precis som det förväntas. Hade en otroligt bångstyrig 2åring att tas med imorse, hon låg raklång på hallgolvet och tog inte hänsyn till att jag hade en tid att passa. Fy tusan för bångstyriga ungar. Fick lyfta in henne i bilen och ställa in henne i hallen på fsk-här, här har ni, ha en trevlig dag  Sen upptäckte jag att jag glömt både mobil och pengar=förenat med livsfara, bara att vända om och hämta...Jobbar och har det bra i 2timmar, sen stressa iväg och gå på föräldrasamtal nr 2 den här veckan...

Hem och jag fick sån längtan efter lussebullar så jag sätter en deg och gör mina katter. Ska inte avslöja hur många jag fått i mig, men gött och juligt smakar det. Hinner laga kvällsmaten innan jag ska åka och hämta upp mina ungar kors och tvärs. Men nu ska vi som sagt få åka och se åk 2 och åk 5 som bjuder på musikal och våran Alfred är ju med. Ska bli så trevligt. Sen hem och ta kvällspasset och hoppas på samarbetsvilliga kollegor, igår var det cirkus och sisten la igen ögonen kl 22.00, påtok för sent för en 2åring...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards