Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 13 november 2014

Av maria - 13 november 2014 10:04

Ligger fast i soffan med ryggont, huvudvärk och allmänt förkyld. Till sällskap har jag...

4 av 6ungar hemma. Dom hostar, snorar och har lite feber. Någon är hemma i förebyggande syfte eller låt oss kalla det kollektiv sjukskrivning, morsan orkar inte ta dom till sin arbetsplats...fast han hostar faktiskt.
I morgon har vi tid på Bup , vi får dela på oss. En får åka dit och en får passa sjuklingarna hemma. Jag fick omboka en tandläkartid som vi inte fick till...ibland får man prioritera bort vissa tider.
Nu ger jag barnen kalla varmkorvar och dom tycker det är super...det mättar ju iaf tomma små magar. Netflix och swefilm går varm...jag försöker vila...lyckas väl sådär lagom...sen ska jag kamma min tonåring och göra henne representabel till i morgon.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards