Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 10 november 2014

Av maria - 10 november 2014 19:18

Sådärja, imorgon börjar jag...2 timmar, 3 dagar i veckan ska jag ut och bekanta mig med världen. Ska bli skönt,roligt,skrämmande och annorlunda att efter nästan 1års sjukskrivning ut på marknaden igen. Var och hälsade på idag och det känns bra, trots att jag tvekade till en början så känns det som en bra lösning. Jag får prova på något nytt samtidigt som jag vet vad det handlar om...Jag har varit trött idag, riktigt trött, lite låg...nu ligger en av sex i hög feber, jag har fortfarande jätte ont i min rygg och några är som vanligt lite utöver det vanliga...pappaanders har tagit semester imorgon för att hinna med å laga bilen eller bussen som för tillfället är ur funktion...alltid något som ska fixas...nu väntar jag bara på att John Blund ska komma och hämta dom små för jag kommer att trilla dit snart...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards