Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 16 november 2014

Av maria - 16 november 2014 16:08

Alltså, den här helgen går till historien när det gäller mys och soffhäng. Jag har tillbringat 3/4 av tiden i myskläder, tofflor och soffan. Det är så här det ska vara en helg. Mycket tid åt återhämtning...vi har sett mycket film, byggt lego, målat och ätit omänskligt mycket gott. Rört på oss så lite som möjligt...
Imorse fick jag ett ryck och hoppade upp från sängen till köksmaskinen i typ trosor och glasögon, och satte en deg...


till frukost ca 2timmar senare bjöd jag familjen på nybakat bröd...där ser man, ibland så överraskar hon. Klappar mig själv på axeln och skryter gärna lite extra över mig själv. Fy tusan vilken bra mamma och fru jag är. Tycker jag själv om ni frågar mig.
Annars har vi bara tokats...

och mått allmänt gott.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards