Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 17 november 2014

Av maria - 17 november 2014 22:41

Idag har jag bara legat i soffan...det har varit en knas dag...har haft dom små hemma, skönt med sällskap. Vi har bara varit, ätit tomtegröt och rester. Jag har varit låg, trött haft noll energi eller lust över för nånting. Igår fick jag nåt fel och efter att ha legat och vilat reste jag mig upp och det typ svartnade framför ögonen på mig, jag svettades och darrade i hela kroppen sen fick jag tok kräkas och lägga mig och vila en stund till. Har fått så här några gånger tidigare och ingen annan i familjen har drabbats, det känns inte som magsjuka eller matförgiftning fast egentligen vet jag inte...har fått kallelse till läkare på medicin och måste ta mera prover, blod och urinprover. Det står inte i kallelsen varför jag ska dit, vill veta, vad är problemet. Nåja, imorgon tänkte jag "jobba" mina 2timmar om inget händer under natten...barnen ska vara friska och det är väl i sånna fall jag som är ett frågetecken. Hur mår jag...bör jag vila eller...eller ska jag...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards