Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 3 november 2014

Av maria - 3 november 2014 19:01

Idag var det dagen dagen då ägg skulle provoceras in i lilla Minnas kropp för att se om allergin börjar eller har växt bort. En provokation går till som så att man håller till på Barn och Ungdomsmottagningen där äggvitepulver löses upp i små mängder och hälls upp i små flourmuggar och barnsjuksjöterskor övervakar noga...sex shotar serveras med 45min mellanrum och dosen ökas på för varje shot. 


 


Minna och Bamsen mot nya äventyr...


 


En säkerhetsåtgärd, infart eller vad det kallas för utifall att det snabbt måste sättas in medicin...


 


för att fördriva tiden fick paddan jobba på bra...

Tack och lov gav det inga utslag på sjukhuset...så vi fick efter fem timmar åka hem. Väl hemma börjar flickan skita men mår toppen för övrigt...fast jag kommer inte att ge henne ägg än på ett tag...min magkänsla och erfarenhet säger mig att hennes lilla mage inte är redo ännu för det...med tanke på skitningen...


 





Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards