Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 28 februari 2014

Av maria - 28 februari 2014 09:23

Tack snälla för alla fina kommentarer och alla kramar. Det värmer och gör det lättare att ha fått komma ut ur garderoben så att säga. Jag tycker det är så skönt att få ut sina känslor och farhågor ur kroppen. Jag var i går inne i ett lyckorus av högregraden och det var en enda lång fest. Jag har väl idag tonat ner mig en aningen och ligger mera på en jämn nivå. Men mitt i mitt lyckorus slog jag slag i saken och gjorde en inköp jag velat göra...


 


en ny iphone 5s...ja, lite av ett impulsköp men jag frågade pappa och fick klartecken med vissa frågetecken. Men vi vet båda två att oavsett vad han hade sagt så hade det inte gått att stoppa mig. Men vi drog ju nytta av det delar av familjen. Elsa fick ärva min samsung, och Alfred fick ärva hennes samsung så vi kan ju säga att vi är väldigt miljömedvetna och ärver av varandra och bara en köper nytt  

Nu ska jag kasta mig iväg på försäkringskassan och på ett rehabiliteringsmöte med min chefs chef som jag aldrig har träffat, men det blir nog bra. Sen är det hockeycup hela helgen så Anders ska jobba från kl 12.00 i dag tills på söndag och jag får jobba hemma med mina fina. I morgon ska vi visst ha 20 års kalas, Justin Bieber fyller år. Det ska bakas tårta och äta tre rätters. Trevlig Helg!


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards