Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av maria - 2 februari 2014 22:08

I kväll gör vi det vi är bra på. Anders är den händige och sparsamme i äktenskapet, så han sitter och lagar barnens kläder. Kanske därför vi går runt  rent ekonomiskt, skulle jag få bestämma köper vi bara nytt, så mycket enklare.


 


Jag hittade ett jätte bra recept på mjölk och äggfri pannkaka på nätet som jag tänkte prova på Minna. Eller jag tänkte att mormor ska få prova på Minna. Då vi i morgon har möte på möte gärna samma tid. Så hon har tagit på sig att ta hand om Minna och följa med henne till barn och ungdomsmottagningen där prover och läkarbesök ska ske. Själv ska vi på ett annat viktigt möte. 


 


Min fina pannkaka, men varför lägger hon ut bilder på en pannkaka tänker ni nu, jo för att jag gillar att berätta i bilder. Det blir så mycket roligare att läsa då tycker jag. Så det så...annars har jag varit på min andra match i helgen, men innebandy och Elsas lag, vinst även där. Småbarnen fyllde jag med korv och annat smått och gott så dom skulle hålla sig innanför sitt skin. Det gjorde dom, något så när  


 



Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards