Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 13 februari 2014

Av maria - 13 februari 2014 15:28

I går låg jag mera eller mindre däckad, har fått in nån typ av förkylning i kroppen. I dag låg jag halva dagen innan jag ryckte upp mig och fick en dos av den högra graden energi...Jag har bakat...


 


semelbullar


 


kanelbullar


 


och morotskaka...Nu är jag redo för ett gäng hockeygrabbar när som helst...


 


bästa vänner   dom följer varandra överallt, dom är som ett. När den ena sitter och skiter, spelar den andre padda och den tredje spelar pajas och sätter toalett svampen på huvudet...


Prickarna som kom in i huset var höstblåsor, det vet vi nu då dom hoppade över till syrran och satte sig på händer och fötter...då kan vi bocka för den barnsjukdomen också på listan, det tar sig...

 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards