Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av maria - 10 februari 2014 19:29

Den intensiva helgen har satt sina spår. Småbarnen har bara drällt på i pyjamas och spelat tv spel och fått bygga kojor. Vi åt en sen frukost och hasade länge runt i tofflorna. Alfred fick redan i går kväll (som jag skrev) migrän känning och har med jämna mellanrum fått ta alvedon under hela dagen för att inte ett riktig migrän anfall med kräkningar och allting där till ska bryta ut. Han ligger i soffan och är extra ljud och ljuskänslig. Vi får se hur natten går. Tycker lite synd om honom, att få så där ont i knoppen kan inte vara roligt. Man är ju liksom inte sjuk men kan ju inte heller göra nånting vettigt. Bara ligga och vänta ut eländet. 

Jag har träffat en fantastisk människa idag som jag känner på mig kommer att få mig att komma långt i min rehabilitering. Älskar när jag få träffa kompetenta, professionella människor som vet vad dom gör. Och hur dom ska ta andra människor, men det är ju deras jobb, profession. Men jag har vid tidigare tillfällen fått träffa mindre bra personer och det är så viktigt att man får förtroende för dessa människor som ska hjälpa en. 


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards