Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av maria - 15 februari 2014 20:11

Lördag och vi har haft en helt vanlig lördag...med hockeymatch och innebandymatch i sedvanlig ordning...men då vi är stora delar av familjen mera eller mindre förkylda så fick farfars rycka ut som vikarie. Själv fick jag vara hemma med heta ungar. Minna har haft 40grader i natt och har gått på halv fart i dag kan man säga. Även Nea har gått i slow motion (lite skönt) om jag ska vara ärlig  Och för den uppmärksamme så har bloggdesignen ändrats, tackvare min dataassistent, Olivia...


 


Pappa opererar, stackars Pingu har tappat rösten och måste lödas ihop...vad han gör mellan benen på pingvinen förtäljer inte historien. Vi vet bara nu att är han så gammal så läsglasögonen åker på då det ska till att pillas  Läckrare pingvin lagare får man leta efter  Trevlig lördag på er!


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards