Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 30 december 2012

Av maria - 30 december 2012 14:55

Jag fick nåt fel imorse och när frukosten var svald, vände det sig i magen på mig och det kom i retur  ...huvva, så otäckt...har nu vilat hela dagen och mår bra igen...tur att det försvinner lika fort som det kommer...och vi som var bjudna på middag till grannarna, bara att ringa återbud  ...stackars grannarna som inte får laga mat åt familjen annorlunda...det här med storköks kok är en konst i sig...och stackars oss, framför allt mig som inte får komma till dukat bord...man vänjer sig ju liksom så lätt med det...att jag igår satte mig vid dukat bord har jag nästan glömt bort...


 


 


När Paddan är på laddning, då åker Vägatlasen fram i brist på annat...

Önskar er fina sista dagar på 2012...


 


Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards