Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 15 december 2012

Av maria - 15 december 2012 14:27

Tillbringar min lördag med en efterdagen-febran-tjej & en-efterdagen-magsjuke-kille. Låter trevligt va, ni blir nästan lite avis skulle jag tro...dom stora pojkarna är på träning såklart...och mina tonåringar ränner på stan...och själv sitter jag här med tre småglin,  känns helt underbart   Ja, gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men det blev både lite bättre och lite sämre än vad jag fantiserat om...Nea fick febran   och höll sig i skinnet (bättre) skulle man kunna säga, hon sov bort typ hela dagen, var uppe på benen en kort stund och hann då plocka lös några golv-lister endast...Arvid klagade på magont (sämre) under em och lagom till då pappaanders kommit hem la han en familje-pizza   kan man säga på hallgolvet, alltså en stor en...själv stod jag i köket och stekte tacos, jag blev plötsligt riktigt mätt i magen bara på luft...men det glömdes bort och jag åt tacos så det stod ut genom öronen. Och som tack och lov stannade kvar i magen   Ikväll skulle vi ha träffat våra fina vänner, men misstänker att det inte är så lämpligt med tanke på familje-pizzan bla...men vi hoppas på nästa helg, så vi hinner ses en sista gång för det här året  ...så det blir att lördags-mysa själva så gott det går, men vi är ju 8st så helt ensam behöver ju ingen av oss känna sig...nån hinner säkert också kräkas eller riva ner en gran eller nåt...lite action ska det nog bli i afton också ska ni se. 

Trevlig lördag på er  


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards