Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 12 december 2012

Av maria - 12 december 2012 18:47

Jag bara måste ha en sån rubrik än fast jag garanterat inte är ensam om det...Idag har jag och Minna varit på mitt jobb, där jag för 1år sen slutade och gick hem för att föda barn, dit ska jag nu åter till 1år senare, helt sjukt hur fort kan 1år gå egentligen...men jag är redo, och babyn blir nog redo under julhelgen då hon har mognat på sig lite...men jag fick varna hennes blivande pedagog (dagis-fröken på svenska) Hon kan inte gå eller äta själv, hon klättrar och far och har inget vett, suger inte på tutten, men vill gärna gosa med mina, och är svår att trösta, är mjölk allergisk och kastar all mat på golvet, har endast 4 tänder och är under inskolning på att äta fast föda och inte färdig tuggad barnmat...lycka till för all del, lycka till! 

Nu är julen hos familjen-granen är klädd och alla har fått delta...


 


 


 



 



Nea inriktade sig på att klä endast 1 gren...



 


 


Ena tonåringen var aktiv i gran-klädningen medans den andra satt i soffan och myste med sin Bieber via sin mobil...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards