Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 20 december 2012

Av maria - 20 december 2012 13:23

Det här trodde ni inte va (inte jag heller)...men hon är klar, färdig, done med alla julbestyren och det är ju flera dagar kvar till doppare-dan...jag är helt chockad över mig själv på riktigt...verkligen från noll till hundra på ett dygn ungefär. Men, jag hade inte fixat det utan dagis och svärfars, så jag ska inte ta på mig allt  Tack ni är bara för bäst...julklapparna-check och inte tala om all maten...shit, vad dyr skinkan var, första gången i mitt liv jag ska griljera en skinka, jag vet inte vad som hände med mamsens goda...men nu är jag ju vuxen och det kanske är på tiden jag lär mig det också.


 


Fick förövrigt en avstämning, hade bara handlat för ca 3000kr...bara att lägga upp på bandet. Vilken tur att inte babyn va med, då hade hon isf fått vänta på inne på coop medans jag packade in allt i bilen...för under vagnen hade inte sett så bra ut, eller...Nu ska jag hämta igen alla mina fina, sen ta jul-looov...


 



Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards