Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 2 december 2012

Av maria - 2 december 2012 08:47

 Finn 1 fel!!! Jag har nu varit vaken i ca 5 timmar och kl är bara 09.00 på en söndagsmorgon...orsaken ligger själv och snusar och sover , tror jag det, hon orkar väl inte röra på sig, har man ätit 4 flaskor har man väl hamnat i sån där välling-koma!!! Tonåringarna sover såklart, men det är ju mera än vana än en ovana numera...och Arvid och Nea är faktiskt sams och ser på årets julkalender-kors i taket!!! Hallelulja! Alfred och pappaanders har jag skickat iväg på hockeysammandrag, heeela lååånga dagen. Men tyck inte synd om mig för all del, jag ska så fort alla har vaknat stoppa in alla i bussen och åka till mor som ska få passa dom små medans jag ska få lite egen tid och gå på vernissage (stavas det så). Några goda vänner till min mor som ställer ut...Låter det inte vuxet med vernissage, men jag är vuxen och erbjuds det egen tid tar jag vad som helst...nästan så att jag skulle kunna stå ute i kylan i min ensamhet och bara beundra vintern som kom från noll till hundra. Sen ska vi frossa i lax och annat gott och inte i mitt kök, så jag ska inte klaga, bara njuta  , lägga mig under filten och samla kraft inför en ny vecka...Önskar er en ljuv Första advent

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards