Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 11 december 2012

Av maria - 11 december 2012 09:07

Dom senaste dagarna har vi, bajsat i badkaret, ja, eller inte VI,utan HON...,som tur var, var eller blev jag väldigt upptagen just då och pappaanders fick fiska upp korven och flickan som tillsammans befann sig i badkaret. Egentligen har jag inga problem med bajs-korvar, (föresten är det jätte roligt att säga bajs-korv, pröva) utan vi har en tyst överenskommelse att han tar kräk (för det har jag stora problem med) och jag tar bajs-korvar, fast när dom envisas med att hamna i badkaret gör jag gärna nåt annat. Förutom det har vi har varit på julfest och träffat tomten.


 


 


endel var för feg för att själv gå fram till tomten, men julklapp skulle hon ha...bok och mandarin...vilken underbar julklapp, hon var supernöjd, även supernöjd med sin fina sommar-klänning på julfesten, då jul-klänningen kommer som en julklapp på julaftonsmorgonen. Men det vet ju inte hon  Annars vet vi ju alla att det är mindre än 2 veckor kvar till dopparedan och jag/vi har ännu inga klappar i säcken...men jag känner mig inte ett dugg stressad, oh, nej...bara 6 st att tillfredställa  kanske dags att agera mera...eller vila, mysa, baka och bara ta det koolt, känna lugnet och veta att det kommer att lösa sig...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards