Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 19 december 2012

Av maria - 19 december 2012 12:46

Har kuskat runt med en febrig liten en som skött sig fint helt enligt instruktionsboken för hur en baby får bete sig under en julklapps-shopping runda, bara några få dagar kvar till julafton med sin smått stressade mor...har rekat, kollat och känt, och imorgon då det feta barnbidraget infinner sig på kontot ska alla klapparna hamna i mammamarias-julklapps-säck. Har även fått till en 1 års present till den blivande 1 åringen (på fredag är det 1 år sen jag klämmde ut henne), att hon satt med i vagnen och såg alla mina inköp hoppas jag att hon glömmer och inte pratar så högt om. En av många stenar har lämnat min kropp...nu är det bara morgondagen som måste samarbeta med mig och julmats inköpen, då när allt detta är klart då är jag nog så lätt att jag kan flyga in julen. Trots att vi hade en chock natt, med nerkissad 4 åring och måste både duscha och byta sängkläder...roligare grejor kan man ju ägna sig åt på natten, som sova tex...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards