Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 25 december 2012

Av maria - 25 december 2012 08:26

Ja, nu är det ett helt år kvar till nästa gång...frågar ni mig=skönt!!! Frågar ni barnen=Åhhhh!!!


Vi börjde dagen med ett besök till skridskoplanen...


 


med lite extra stöd så kan alla stå/åka på ett par skridskor...


undertiden fick vissa vänta på sin tur...


 


men den som väntar på nånting gott...


 


min fina hockey-kille...


 


sen klädde vi upp oss till tänderna och den lååånga väntan tog vid...vi väntade och väntade och väntade...


 


och han kom...på skidor...


 


Pippi och hennes vänner har nu flyttat in hos oss...


Arvid & Nea ger en julkonsert av högsta klass...Blinka lilla stjärna där...varsågoda...



 

Vi säger Hej då, julen 2012 och börjar invänta julen 2013...men där emellan hoppas vi på en fin vår och en underbar sommar  


 


Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards