Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 27 december 2012

Av maria - 27 december 2012 21:29

Julen är över och vi går med stormsteg mot ett nytt år, ett nytt år som jag har stora förväntningar på...min enda önskan är egentligen att vi alla ska få må så bra som möjligt  , få vara friska och så.

Idag lämnade jag 2åringen hemma och tog bara med mig 12åringen på stan, och tänka sig...jag hittade en hel del mycket mera än igår...kom hem med både kläder till mig och pappaanders...lite nytt kan väl inte ta skada...sen blev hon visst så trött så...


 


det serverades detta till middag...

Nu sover 1/6, 2/6 är på god väg att inta John Blund och ena tonåringen hänger med Justin Bieber i min soffa, den andra (snart tonåringen) är fortf. hos kompis och min lille prins (Alfred 9år) är på bortaplan i natt...L U N G T med andra ord...så jag säger Go Natta...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards