Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 26 november 2011

Av maria - 26 november 2011 18:24

Lördag och oxfilen gottar sig i min mage...tillsammans med ett stycke bebis, undrar vem som gottar sig mest, bebben el. magen:-D Nu blir det pappaanders förförings efterrätt-toscapäron med glass, snacka om 80-tal, men det var det som fick mammamaria på fall...vore det inte för den hade jag aldrig suttit här höggravid med barn sex på gång...ha,ha han kanske ångrar bittert att han bjöd mig på toscapäron den där kalla marsdagen 1997...men det är på tok för sent nu att tänka på det...gjort är gjort, så att säga . I morgon har vi inga tider att passa...kanske ska passa på att ta in lördagstidningen som fortfarande ligger kvar i brevlådan och göra som vi gjorde förr (innan barnen), äta frukost sen ta tidningen och krypa till kojs igen...jag får återkomma med det om det blev verklighet i morgon:-D

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards