Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 7 november 2011

Av maria - 7 november 2011 22:16

Nu har hon gjort det igen...roat sig på egen hand utan man och barn...och hon tycker det är fantastiskt. Har varit på teatern med mor som huvudsponsor och sällskap även denna gången också...antingen börjar jag bli gammal eller bara övermogen som ränner på teatern lite nu och då...Vi såg iaf Den Girige!!! I regi av Gösta Ekman och skådespelare som Johan Rabaeus,  Marie Richardson och Rebecka Hemse...nu har hon många kändisar på listan;)))

Sen när jag kom hem hade farfar varit på besök som hade på nåt sett fått nys om att vi var tvugna att betala in 300kr extra per barn i fotbollsavgift denna terminen vilket utgör en lätt förmögenhet för oss och det ville han och farmor antar jag vara huvudsponsor till...Vi Tackar så mycket vi orkar och jag vet inte till mig hur jag ska kunna gottgöra dessa penionärer som ställer upp för oss...ett som är säkert-Är dom dumma med mina pensionärer på hemmet ska jag i egen hög person komma och läxa upp dom elaka...samt smyga in lite mera köttbullar...Elsa tycker nämligen det är förfärligt att gammlingarna bara får två köttbullar till middag...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards