Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 23 november 2011

Av maria - 23 november 2011 15:01

Har haft min äldsta och min näst yngsta hemma själva idag sjuka  ...jätte duktiga båda två...dom låg i samma soffa i varsitt hörn precis som jag lämnade dom i morse...blir nog detsamma i morgon kan jag tro. Jobbar mina sista dagar nu och jag kan inte säga annat än att det är på håret att jag fixar det...samma status som sist, en vattenmelon som står precis innanför och trycker på, ljummskarna mina håller på att förgås...håller jag ihop till den 1 januari är det ett mirakel...men mirakel har ju hänt förr:-D I kväll är det stress på hög nivå...16.40 ska Alfred stå på is för en hockeymatch och pappaanders slutar jobbet 16.00...säg mig-hur tänker dom som bokar in dessa träningstider/matcher...ska man kanske anställa en speciell hockeyassistent...någon,någon som känner att- Wow, det vill jag jobba som...? Nä, jag kunde väl tro det...Jag får väl ta på mig den rollen också, schizofren som man börjar på att bli...nä, nu har vardagsrummet fyllts med ungar och en ylar och tycker synd om sig själv...min egentid is over!!! (Jag fick iaf 15min,det är inte illa).

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards