Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 15 november 2011

Av maria - 15 november 2011 21:21

Vad dagarna går för fort...jag hinner inte riktigt med...och jippi (eller inte), nu har utomhus hockeyn börjat för Alfred...tre gånger i veckan har han hockeyträning + nån/några matcher på helgen...måtte pojken bli hockeyproff så vi får tillbaka allt vi lägger ut på denna hockey. Det är lugnt i holken och alla ligger i sina rätta sängar hoppas jag...två vet jag med säkerhet gör det. Och jag har just lämnat över tn'n i förmån för fotboll ist för DH (desperate housewives)...vad är jag ute efter egentligen...ingen aning faktiskt...Annars trycker det på ganska rejält där down there...varje gång jag ställer mig upp känns det som att-Nu-kommer-jag-ta-emot-mig-är-du-snäll...Jag ringde pappaanders idag och sa att han var tvungen att komma för det var dax, han blev lite orolig och jag lovade för min egen del att inte skoja om det nån mer gång för nästa gång skulle han inte tro mig-och att föda utan honom skulle ju fungera, men vad tråkigt det skulle bli.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards