Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 6 november 2011

Av maria - 6 november 2011 16:18

Idag har det varit en intensiv dag med mkt gjort...det började med en tidig hockeyträning i gryningen för pojken och pappaanders...jag gick fortfarande i pyjamas när de kom hem...vilket inte är så svårt för mig,jag kan gå omkring i den typ hela dagen om det så skulle vara på det viset. Sen tog jag med mig hela familjen XL utom tonåringen på stormarknaden...en upplevelse...efter det gjorde vi ett besök på fina syster Ingrids grav (vi hann inte igår)...tänk att det är snart 16år sen hon lämnade oss...men vi saknar dig sååå...du skulle ha varit 28år, kanske med en egen familj...  

men jag är ganska säker på att du skulle vara en bokslukande veterinär...för du älskade böcker och djur...raka motsatsen till mig...jag läser ogärna (el.har inte tid) och är typ rädd för alla typer av djur...

Alfred frågade iaf när vi åkte där ifrån:- Hur länge har Ingrid luggit där...??? Alldelens för länge och på tok alldelsens för tidigt-mitt i livet-du hann inte ens få uppleva den fantastiska men jobbiga tonåren  Saknar dig! Kram

Vi avslutade eftermiddan med gofika hos mor...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards