Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 24 november 2011

Av maria - 24 november 2011 15:38

Måste bara få rensa tankarna innan jag sätter igång med nån middag...Vårat liv består just nu av sjuka barn-vaknätter-skjutsningar till diverse träningar-mycket på jobben-egna förkylningar...Dålig kombo om jag får säga vad jag tycker. Pappaanders kom hem igår och hade haft ett migrän anfall på jobbet-kan inte annat än stava till S T R E S S!!!  Har just lämnat Alfred på hockeyträningen och han hade bestämt att han skulle stå i mål idag-en hel vetenskap att få på pojken alla skydd...som höggravid klädd i nylonstrumpor och klänning kände jag mig inte riktigt bekväm i omklädningsrummet ståendes i en grym ställning för att få på pojken alla dessa skydd. Men nu är jag hemma och ska göra helg...efter att jag lyckats genomföra en arbetsvecka med en sjuk treåring hemma...tack vare justa svärpäron och en dotter som tur i oturen lyckades dra på sig en förkylning just nu också, så hon och treåringen har kompat ihop i dagarna två...Tack till er alla som hjälpt till under veckan...nu doftar det inte rosor direkt i mitt vardagsrum, måste lokalisera odören och göra en snabb åtgärd...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards