Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 11 november 2011

Av maria - 11 november 2011 19:05

Har haft en perfekt ledig fredag...hastade ner på stan för att göra ett bankärende på fm och hann även belöna mig själv med en mjukisdress i mjukaste,mjukaste kvalite i den  vitaste färgen som jag suktat efter hela hösten...den kommer nog att användas flitigt skulle jag tro...jag är ju en mjukisdress tjej,ni vet hon som aldrig orkar klä upp sig...sen mys i soffan med kidsen och skolbarnen droppar in en efter en...en bastu med pappaanders när han kommer hem, hoppar nyduschad ner i min vita dress och då kommer mormor och Hans med kinamat till familjen...det kan ju bara inte bli så mycket bättre...nu står största delarna av familjen i mitt kök och gör en fruksallad, jo, för när mormor är här får alla hjälpa till...och det är bara att bita ihop...(hon har ju bjudit på mat så nåt måste hon ju få bestämma). Sen att dom nyss kom hem från en tre veckor lång semester i Peruk ( Alfreds tolkning av Peru)...är fullständigt oväsentligt för imorgon drar dom på en sista minuten till Kanarieholmarna...barnen tycker att vi ska anmäla mormor till lyxfällan...jag vet inte...men jag tror att hon vet vad hon gör...dessutom ska dom åka i från Sundsvall så jag har genast lagt in en beställning från ikea så dom får väl åka då...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards