Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 10 november 2011

Av maria - 10 november 2011 18:24

Nämen nu ligger hon efter i bloggandet...aj,aj...har haft intensiva dagar på schemat både på arbetet och privat...en kropp som börjar på att ta ut sin rätt som höggravid också aj,aj...men nu har jag bestämt mig och jag kliver av jobbet den 1 december för att på nåt sätt hinna försöka förbereda mig på att föda...inte för att det brukar vara speciellt dramatiskt men det är ju trots allt en förlossning med bebis och allt som ska ut...men nu ska jag först och främst ta en välbehövlig helg med det gamla stående på schemat...innebandymatch, hockeyträning och fira farsdag, den bästa av dom bästa-barnens far  utan dig hade skeppet sjunkit,jag tror att vi trots all kaos är ett bra team...jag planerar och bestämmer-du utför, skjutsar och hämtar ungar till höger och vänster.

Ovido - Quiz & Flashcards