Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 30 april 2014

Av maria - 30 april 2014 12:33

Valborg och det är i dag man officiellt välkomnar in våren med brasa och skön sång. Jag borde känna livet rusa inom mig men jag känner bara menlöshet och otrolig trötthet. Har hamnat i mitt insomnia-läge och har jätte, jätte svårt att få något gjort. Tänker på vad psykologen lärde oss sist att inte trigga sig själv till att hamnare djupare och djupare ner utan utmana sig själv och tvinga sig till att göra vissa saker trots att det tar emot. Imorse tvingade jag mig tillslut upp då småungarna dragit i mig i ca tre timmar, ja dom vaknade före kl sex och jag masade mig upp nångång efter nio. Gav dom frukost för att sen ta en kopp kaffe som bara smakade äckligt...fick slänga...Nu har Anders kommit hem och mina ögon blöder men jag ska inte lägga mig, jag ska iaf försöka och förbereda inför kvällen. Har bjudit hit gäster och det känns bra ändå att ha något att tänka på och se framemot. Ska bli skönt att få fingrarna ur, så att säga.  Umgås, äta gott och glömma vardagen för en kväll med gott sällskap. Trots att jag jobbar i ultra super slow-motion och får gå tillbaka flera gånger då jag fullständigt tappar minnet över vad det var jag höll på med så går det sakta, sakta framåt idag. Trevlig Valborg på er 


   



Ovido - Quiz & Flashcards