Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 20 april 2014

Av maria - 20 april 2014 16:08

Har haft ett högt tempo på dom senaste dagarna, veckan och det gav resultatet i dag. Vaknade med noll energi, helt tömd...och det är inte den bästa dagen precis då vi i morgon har en 6åring att fira och varken födelsedagspresenter eller tårta har köpts eller bakats. Ja, jag vet inte den bästa planeringen men huvet har väl inte hängt med i svängarna och jag har bara förskjutit på måstena. Så det var bara att gulla med dom stora (barnvakt var det som behövdes) så vi fick åka ut och ta tag i sakerna. Nu är presenterna oinslagna i bilen och tårtbotten just uttagen från ugnen, ska kallna och fyllas senare i kväll. Jag får skylla mig själv då jag planerar eller inte har planerat alls och sätter mig i den här sitsen. Men det ska inte pojken behöva lida av utan han ska få sitt kalas med sina ballonger och all uppmärksamhet på sin stora dag i morgon. Nu börjar han ju på en ny hand till och med...det är stort. Nu väntas Stinas kyckling, mera avancerat orkar morsan inte med i dag...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards