Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 1 april 2014

Av maria - 1 april 2014 09:12

Idag är det godmorgon, det känns bättre än igår och jag känner mig starkare. Vi har en ny utmaning framför oss som kommer att bitvis bli väldigt jobbig och känslomässig men vi kommer att ro i land det...det är jag övertygad om, idag (det var jag inte igår). Men med kloka råd och samtal kommer man långt och får positiv energi  Antingen kommer jag att gå under jorden ett tag eller så kommer jag att överösa er med mina tankar och funderingar, glädje och sorg. Jag vet inte i dagsläget, jag vet bara att jag måste vara stark och finnas till för alla mina fina barn och att jag har med mig min underbara livkamrat i resan.  Jag älskar er alla  och till alla er som av någon anledning skulle behöva hjälp, tveka aldrig, det finns jätte fin hjälp att få...se så långt vi har kommit. Och framför allt man ska inte skämmas. Det gjorde jag i början, livet är för kort för att inte älska  


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards