Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 22 april 2014

Av maria - 22 april 2014 17:20

Fick en fin dag med en av mina fina i dag på tu man hand...han hade lov från skolan och det är alltid trevligt att få lite egentid med var och en. Men vad gjorde vi då för trevligt...Jo, eftersom pojken började på växa igen och bär omkring på en pälsmössa på huvudet vilket börjar på att bli väldigt varmt för årstiden så bestämde vi oss för att få en klipptid. Gick jätte bra. fick vänta i ca 5minuter innan det blev hans tur...obligatoriska före och efter bilder...


 


pojke med pälsmössa...


 


pojke utan pälsmössa och med lite tyffare frisyr...hel nöjd...

Sen fick vi i vanlig ordning även besöka stormarkanden, påsken är över,likaså matförrådet...

Och eftersom 2 av 3 små kan cykla själva nu så trampade vi iväg på cyklarna idag till förskolan och det är ganska roligt eller kanske mera en risk att cykla med 2st som fortfarande övningscyklar på ett sätt...det är väldigt vingligt, ungefär som man själv kan ha sett ut efter nån personalfest eller dyl. Från sida till sida, oj, ut i skogen eller ut i gräset...och där vände cykeln och for åt fel håll helt plötsligt...man får inte ha bråttom inte...bråkigare cyklar får man leta efter. Det ska jag också skylla på nästa gång inte min cykel vill lyda mig  


 




Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards